Tuesday, April 22, 2008

好的开始。。。

今天我housemate竟然请我喝她亲手煮的~罗汉果+龙眼糖水。她刚从中国回来,她说这是土产!可是我不觉得味道有甚么不同!哈哈!anyway, 也很感激她请我喝糖水啦!而且他们今天有自动自发煮水哦!难道他们看了我的部落阁?知道了我对他们不满??还是难道把自己心中不满的东西写在这就会梦想成真?哈哈!但愿如此。。。
make a wish.....

1 comment:

Esley Chin said...

Voice out your unsatisfaction over unhappy things would bring you one step nearer to a happy moment. Blog also serves as a platform for you to release all your tense,sadness,joyful and etc....